Klacht: foto klantenservice waar je UREN in de wacht staat en die NIET reageert op de mail

op 06 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor een grote groep willen wij een fotocadeau aanschaffen, daarvoor hebben we eerst een zgn proefdruk laten maken. helaas bleken er wat foutjes te zijn. dat kan gebeuren. via het filiaal in ons dorp is het gelukt om na 2 weken een nieuw exemplaar te ontvangen. daar zijn we erg blij mee.
omdat de order 30 stuks bedraagt zouden we korting kunnen krijgen. daarvoor moeten we contact opnemen met de fotoservice. we zijn nu 2!! dagen bezig maar komen niet door het antwoordbandje heen en ook wordt er niet gereageerd op onze mailtjes. Wat nu????

Gewenste Oplossing:

als er gebeld wordt en we de order kunnen plaatsen voor 8 september. dit omdat we een deadline hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adrie64