Klacht: foto beschadigd teruggekregen

op 14 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb twee weken geleden een schoolfoto ontvangen, maar ik kon deze niet meer bijbestellen i.v.m. de schoolvakantie dus daarom heb ik bij HEMA twee extra afdrukken laten maken.
Toen ik de foto ging ophalen zat er een attentie ingesloten waarop stond dat ze de foto beschadigd hebben ontvangen en of ik de volgende keer de foto in beschermkarton wil inleveren. Als mij aan de balie was vertelt om de foto in beschermkarton in te leveren, had ik dat gelijk gedaan. Maar de medewerkster deed de foto zelf in een envelop van karton om deze op te sturen, dus een beetje raar dat er wordt verteld dat ik het in beschermkarton op moet sturen. Ik weet 100% zeker dat ik de foto onbeschadigd heb ingeleverd, want waarom zou ik een afdruk laten maken van een beschadigde foto? Maar ik krijg de foto plus afdrukken wel beschadigd terug. Erg jammer.

Ik heb een beschadigde foto teruggekregen, en op de twee afdrukken is de beschadiging ook te zien. Dus ik ben tevreden als ik mijn geld terugkrijg (€3.50)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarodjenie