Klacht: Foto album 20%

op 08 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Geen antw krijgen op mijn 3x @ in een woord schandalig
dit was de laatste keer dan wij z\’n duur fotoalbum hebben besteld totaal 266.50 foto album top maar het gaat over zie hieronder
Ga zo door dan bent u binnenkort failliet

wo 3-8
foto@hema.nl

Naar aanleiding van mijn @ zie hier onder van vrijdag 28 juli
Morgen kan ik mijn 2 boeken afhalen de is 123.10 euro en de ander is 114.50 euro
wilt u mij svp een @ toezenden of ik 20% nog in mindering kan brengen
Ik ga morgen om 10.00 uur naar de Hema zou ik van U nog antw kunnen krijgen voor die tijd

Bvd Marianne

Van: marianne
Verzonden: dinsdag 2 augustus 2016 16:33
Aan: foto@hema.nl
Onderwerp: Re: hema

Hallo Hema

Ik heb nog niets van mijn @ gehoord
Ik hoor het graag nog even U aangezien dat ik binnenkort mijn foto albums van u ontvangt

mvg Marianne

Van: marianne
Verzonden: vrijdag 29 juli 2016 08:59
Aan: foto@hema.nl
Onderwerp: FW: hema

Hallo Hema

Ik kon gisteren niet mijn NBZOMER 2016 code niet invullen voor de 20% van order nr 141001330517 daar ik even terug was gegaan om snel nog iets na te kijken
toen ik verder wilde gaan kreeg ik een melding dat het besteld was
Ik had hier voor ook een album gemaakt zie order nr 103240339 daar kon ik wel alles invullen
Ik heb zo juist gebeld met Angelique van klantenservice die heeft mij dit nr gegeven M2016078729 voor terug koppeling voor U
Toen ik het bewuste album aan het maken was kreeg ik een melding dat de site even uit de lucht was ik kon niets meer doen ik ben toen maar aan mijn eten begonnen later kon ik opnieuw beginnen daar
ik mijn foto\’s niet had opgeslagen dat was mij fout
Toen ik order nr 141001330517 weer klaar had was het helaas te laat om naar u toe te bellen
Zou u zo vriendelijk willen zijn voor mij om alsnog die 20 % te willen afhalen ik zou daar er blij mee zijn
Ik hoor het graag van u

mvg Marianne

???????

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @@@@@@@