Klacht: Horloge online besteld, betaald, maar nog steeds niet ontvangen

dunrob op 09 december 2021 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 november via https://www.fossil.com/en-nl een horloge besteld. Trasnactie voldaan, maar een dag later stond de orderstatus op cancelled. Geprobeerd contact op te nemen via telefoon: 31208082945. Nummer lijkt niet in gebruik te zijn. Meerdere malen geprobeerd te bellen, maar nooit gehoor. Via email contact opgenomen. Transactiegegevens versterkt. Het enige antwoord wat ik tot op heden krijg is dat de order completed is…. En nu? Ik heb geen shipment gegevens. Ik heb geen horloge. Ik heb wel betaald.

Ik krijg sindsdien geen conact meer. Wat is er loos daar? Ik wordt er gek van.

Gewenste Oplossing:

Urgente levering van de horloge en anders geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fossil

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fossil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dunrob