Klacht: FORTUNA code lokale deals

op 04 september 2018 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik boek mijn deal maar wordt direct bij bestelling van mijn rekening genomen. Ik kan de code FORTUNA 40 % korting op 3 deals dus niet verzilveren. Het totale bedrag is van mjin rekening gegaan en nu het eindigt middernacht. Ik kan geen 3 deals tegelijk boeken. Er kan ook net in een winkelmandje om dan samen de 3 deals met deze code te verzilveren.

Heel heel erg jammer.
Hopelijk een gepast oplossing want nu te veel bet. voor de groupon die wij nu hebben besteld. Ik zou deze het liefst weer annuleren en mijn geld terug krijgen

geld terug groupon bestelling deze avond vieooltje want voor 4 geboekt voor 2 volwassen en 2 kinderen maar met korting zou dit betaalbaar geweest zijn met 2 kleine kindjes nu volle pot betaald hiervoor bet. dan zouden we voor 2 geboekt hebben en voor de kindjes een apart menu tje ter plaatse.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door baci