Klacht: Fors beschadigde zending

op 14 januari 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Van de Hema via select vracht een zending toegestuurd gekregen. Dit betrof plastic opbergboxen. De zending werd in 2 delen geleverd!? Het eerste deel werd afgeleverd door een gewone personen wagen, zonder verdere verklaring. De inhoud bleek beschadigd.

De rest werd afgeleverd bij de buren met forse beschadigen die aan de buitenkant al duidelijk zichtbaar waren. Alsof iemand letterlijk tegen de dozen had staan aanschoppen (wat volgens mij ook is gebeurd). Ik heb dit bij Selectvracht gemeld, geen reactie. Wel adequate reactie via de Hema.

Reactie en verklaring op mijn ingezonden klacht. Indien al overduidelijk is bij levering dat er beschadiging is verwacht ik dat Selectvracht de levering al spontaan terug neemt en niet de beschadigde artikelen bij buren dropt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

3 jaren geleden - schade moet u altijd melden bij de verzender in dit geval HEMA, wij regelen met HEMA verder de schade en HEMA met U voor vervanging product.

Bericht van

3 jaren geleden - is dubbele klacht?

Alle klachten die gemeld zijn door halcwb