Klacht: folie van keukenkastjes laat los

op 29 januari 2014 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

ik heb een keuken bij Brugman keukens Roermond gekocht ongeveer 5 jaar geleden.
de verkoop praatjes gingen gesmeerd en er werd nogal gepusht voor een handtekening omdat ik al een “flinke korting” had bedongen.Omdat er nogal haast was met de aanschaf i.v.m. verbouwing van pas gekochte woning zijn wij niet naar andere leveranciers gegaan ( helaas ).
Na 5 jaar en 2 maanden laat de folie van enkele deurtjes los en zijn met de betreffende deurtjes ons beklag gaan doen bij de vestiging in Roermond.
Hier kregen wij te horen dat de garantie ervan af was en dat de deurtjes ook niet meer door de fabriek gemaakt konden worden met dezelfde folie.
Op aandringen van ons moesten we het maar verder uitzoeken of eventueel contact opnemen met het hoofdkantoor, waar zij de klacht neer hadden gelegd en die zouden met ons contacten.Dit gebeurd uiteraard niet.
Heb toen zelf diverse keren geprobeerd iemand op hoofdkantoor hierover aan te spreken, doch kreeg steeds een irritante opmerking over de verstreken garantietermijn, en wij moesten het maar zelf uitzoeken.
wij hebben inmiddels een adres gevonden waar de folie hersteld kan worden maar de kosten zijn voor eigen rekening.
Mijn advies en ervaring inmiddels met Brugman keukens is:
ga niet direct zaken doen met hun maar kijk eens verder bij collega bedrijven. ( b.v. Ikea geeft 25 jaar garantie op keukens ).
Voor verdere uitleg kan ik gebeld worden om nog meer negatieve reacties te geven over Brugman.
Mijn tel. nr. is 06-50612164

Als Brugman het nog goed wil maken met mij dan vergoeden zij de kosten van herstel groot € 500,- en excuses voor hun wangedrag.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Brugman Keukens en Badkamers een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 05 december 2014 om 12:51 geantwoord

Er is door de klantenservice contact opgenomen met de klant. Er is een passend aanbod gedaan.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Giessen