Klacht: folders worden voor de deur neergelegd

op 07 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Ik meld nu voor de VIERDE keer de zelfde klacht er wordt gewoon niets mee gedaan!!!!! De folders worden voor mijn deur neergelegd en niet door de brievenbus gedaan. De brievenbus is groot genoeg dus dat is het probleem niet, de bezorger is te lui om het portiek op te lopen en de folders door de brievenbus te doen, Ik hoef toch niet uit teleggen dat dit voor inbrekers wel heel makkelijk is om te zien wie er wel of niet thuis is?????

Ik ben tevreden als de folders door de brievenbus gedaan worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 februari 2018 om 14:07 geantwoord

Geachte mevrouw Van Der Veen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag.

Consumenten krijgen – als ze het contactformulier op onze website invullen – een bericht dat we niet iedereen persoonlijk een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling, maar dat wel alles wordt behandeld. Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven. Daarom kunnen de folders – als ze niet gebracht zijn – tijdelijk via www.spotta.nl of via de app bekeken worden zodat niemand een aanbieding hoeft te missen.

Klantenservice Spotta

Heeft op 19 februari 2018 om 21:55 geantwoord

Helaas moet ik voor de VIJFDE keer melden dat de folders voor de deur zijn neergegooid!!!!!! Mijn bloed kookt!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw m. van der veen