Klacht: folders worden niet ontvangen

op 07 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

vanaf begin dit jaar loopt de bezorging van de folders helaas weer niet goed. wij krijgen of helemaal geen folders of krijgen wij ze pas op woensdag. de afspraak is,
heb ik mij laten vertellen, zondag tot en met dinsdag moet het bezorgt worden.
omdat ik graag folders krijg heb ik al een paar keer een klacht online ingediend en zelf gebeld met de klantenservice..
helaas nog steeds geen verbetering.

ik begrijp best dat er moeilijk is om de bezorgers te vinden, daarom heb ik al meerdere keren voorgesteld om ergens een afhaal punt voor te creëren, zoals voor het Houtens nieuws.

wat de vraag betreft lees de omschreven klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 februari 2018 om 14:24 geantwoord

Geachte mevrouw Rinkel,

Hartelijk dank voor uw bericht. Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag.

Consumenten krijgen – als ze het contactformulier op onze website invullen – een bericht dat we niet iedereen persoonlijk een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling, maar dat wel alles wordt behandeld. Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven. Daarom kunnen de folders – als ze niet gebracht zijn – tijdelijk via www.spotta.nl of via de app bekeken worden zodat niemand een aanbieding hoeft te missen.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Shiva 123