Klacht: Folders worden al ruim 2 maanden niet meer bezorgd

snelen op 05 april 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Folders worden al ruim 2 maanden niet meer bezorgd. Daarvoor nooit geen problemen.

Dit hebben we ook als 2x via jullie telefonische menu doorgegeven, echter nog steeds zonder resultaat daar we nog steeds geen folders krijgen,

Tevreden als

1) de folders weer bezorgd worden
2) we een terugkoppeling krijgen waarom het fout ging.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 april 2018 om 16:26 geantwoord

Geachte heermevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij zullen de bezorger aanspreken en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet, Marieke Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door snelen