Klacht: Folders nog steeds niet bezorgd

op 07 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen van netwerk vsp,

ik wil graag een klacht indienen want ik heb nog steeds geen folders gehad van deze week. Voorheen had ik de folders altijd netjes op Zaterdag in de bus en de laatste paar maanden wordt het pas op Dinsdag bezorgd. Wat ik erg laat vind, Want sommige acties van de folders gaan Maandag/Dinsdag al in. ( Groene dorp Alphen aan den Rijn)

Met vriendelijke groet,

Selinah Bommezijn

Gewenste Oplossing:

Dat de folders op tijd in de bus liggen ( Zoals voorheen op de Zaterdag)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 februari 2018 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bommezijn,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Selinah