Klacht: folders niet ontvangen

op 02 december 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg het folder pakket dan weer wel en dan weer niet.

Gewenste Oplossing:

Wekelijks het folderpakket ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 december 2016 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Wij gaan het oppakken en hopen dat u spoedig de folders weer ontvangt.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Jellie Hoekstra