Klacht: Folders niet ontvangen

op 20 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is alweer de 15e achtereenvolgende week dat wij de folders niet hebben ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de folders op tijd bezorgd worden. IK HEB VANAF AUG. 2019 AL 31 AUTOMATISCHE ANTWOORD MAILS GEKREGEN EN SLECHTS 10 KEER DE FOLDERS. DIT IS TE TRIEST VOOR WOORDEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 mei 2020 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw van den Bosch,

Bedankt voor je bericht.
Bij klachten wordt de betreffende bezorger aangesproken. We geven bezorgers bijna altijd de kans om zich te verbeteren.
Als dit niet gebeurt, dan wordt de klacht doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator. Hijzij controleert of de bezorging goed gaat.
Als dat niet het geval is, worden er strenge maatregelen genomen en gaan we bijvoorbeeld op zoek naar een nieuwe bezorger.

Mocht je deze week geen folders ontvangen laat het ons dan weten.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Heeft op 25 mei 2020 om 12:08 geantwoord

Ik heb sinds augustus 2019 al 31 van deze AUTOMATISCHE MAILTJES ontvangen, daar heb ik niks aan, IK WIL DE FOLDERS OP TIJD ONTVANGEN

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch