Klacht: Folders niet ontvangen

op 19 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 mei 2020 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw Koning,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt.

We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Zijn er misschien bijzonderheden waardoor de bezorger de folders niet bij je brengt (te denken valt aan een sticker tegen verkopers, brievenbus op een lastige plek). We horen het graag van je zodat wij het met de bezorger kunnen oplossen.

Verder is het handig om te weten dat alle folders sinds enkele weken zijn samengevoegd in 1 pakket. Je ontvangt van ons een pakket in plastic (vaak zonder Spotta opdruk). In dit pakket zitten folders van onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Aldi, Lidl, Gamma en Praxis.

In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nlapp vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https:www.spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door 2020klant.