Klacht: Folders niet ontvangen

op 16 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 14e achtereenvolgende week hebben we de folders niet ontvangen. Sinds augustus 2019 hebben we slechts in 25 % de folders ontvangen. IK VIND DIT EEN WANPRESTATIE

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Spotta de folders op tijd bezorgd. 304 j.l. is ons toegezegd dat er weer een bezorger zou zijn maar we hebben nog niets ontvangen. Ook van een telefonische toezegging kunnen we niet meer van op aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 mei 2020 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 18 mei 2020 om 13:38 geantwoord

Natuurlijk ben ik niet tevreden, ik heb nu al 30 keer dezelfde automatische E-mail onvangen, daar heb ik niks aan. IK WIL DE FOLDERS OP TIJD ONTVANGEN

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch