Klacht: Folders niet ontvangen

op 15 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 5e achtereenvolgende week hebben we de folders weer niet ontvangen, sinds half augustus 2019 is de bezorgingsgraad slechts 32,26%. Dit is een wanprestatie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de folders OP TIJD BEZORGD WORDEN, DAT SPOTTA DOET WAAR ZE VOOR BETAALD WORDEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 maart 2020 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

1935489

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen.

Op zoek naar een bezorger
Op dit moment is er geen bezorger voor jouw wijk, waardoor het folderpakket tijdelijk niet bezorgd wordt.

We zijn actief op zoek naar een bezorger. Dit doen we onder andere met de inzet van flyers en advertenties op Facebook. De bijbaan folders bezorgen is het meest interessant voor jongeren. Nu het met de economie beter gaat hebben die jongeren ook veel keuze uit bijbanen. Dat maakt het voor ons een extra uitdaging om een nieuwe bezorger te vinden.

We doen ons best om zo snel mogelijk een nieuwe bezorger te vinden.

Tip
In de tussentijd hoef je geen voordeel te missen. De folders kun je namelijk online bekijken via spotta.nl en in de app. Elke zondag staan de nieuwe folders online. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mocht je zelf iemand kennen in jouw omgeving die wat bij wil verdienen, horen wij dat natuurlijk graag.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 16 maart 2020 om 12:43 geantwoord

Sinds 29/10 heb ik al 19 keer DEZELFDE AUTOTISCHE MAIL ONTVANGEN, DAAR HEB IK NIETS AAN, IK WIL DE FOLDERS OP TIJD ONTVANGEN.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch