Klacht: Folders niet ontvangen

op 11 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Hallo.
Sinds een aantal weken krijgen we geen folders meer.. is er geen bezorger of anders worden we overgeslagen…
We wonen aan De Korrel 60
7887HW ERICA

Graag hoor ik een reactie
Mvg Tineke Ebelties

Dat we de folders weer ontvangen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 maart 2020 om 13:02 geantwoord

Beste heermevrouw Ebelties,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nlapp vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nlconsumentenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Spotta Klantenservice

Heeft op 12 maart 2020 om 13:24 geantwoord

Geen duidelijk antwoord... worden de folders nog wel of niet verspreid?
Wij ontvangen niks meer.. dus wel of geen bezorger... het gaat om de folders in plastic verpakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Elvira13