Klacht: FOLDERS BEZORGEN

op 13 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Sinds de oplevering van het appartement Marie Louise, worden er geen folders bezorgd op de nummers Topaasstraat 15 tot en met 85.
De moeilijkheid is dat ná nr 23 het onduidelijk is , dat de huisnummers doorlopen evenwijdig aan de Waterlostraat.
M.a.w. je moet even de hoek om en enkele traptreden nemen, omdat Marie Louise aan de voorzijde uitziet op de Waterlostraat.

Als de standaard folders bezorgd worden en de Gemeente dit beter met borden heeft aangegeven.
Met vriendelijke groeten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2018 om 09:57 geantwoord

Geachte heer Snippe,

Hartelijk dank voor uw bericht. Om u op de juiste manier van dienst te kunnen zijn zouden wij e.e.a. telefonisch met u door willen nemen. De postcode die u doorgeeft komt nl. uit in de straat klepel in Emmen. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen maar dat is helaas niet gelukt via het nummer dat u heeft aangegeven.

Zou u telefonisch contact met ons op willen nemen op nr. 0900-8774636 of een uitgebreide mail met de juiste informatiegegevens naar ons willen sturen emailadres: klantenservice@spotta.nl

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Jaapsnippe