Klacht: Folders al wekenlang niet ontvangen ondanks vele online meldingen

op 09 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 februari 2018 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Dijkstra,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij hebben uw melding doorzetten naar onze bezorgerscoördinator.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 13 februari 2018 om 22:30 geantwoord

Niets opgelost , deze week. Gr, Dijkstra

Alle klachten die gemeld zijn door Mdklacht