Klacht: Folders

op 29 juni 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al ruim 2 weken geen folders ontvangen, wat een bedrijf zeg, niet normaal gewoon!!

Gewenste Oplossing:

Als de folders elke week gewoon fatsoenlijk bezorgd worden door de brievenbus en dat geen bezorgers hier voorbij fietsen of rennen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 juni 2020 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Commandeur,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. Het is uiteraard de bedoeling dat je de folders nu weer thuis had moeten ontvangen.

Melding
We nemen nogmaals contact met onze bezorger op en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
Heb je in de tussentijd Folders.nl of onze www.Folders.nl/app al bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via
https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fred250