Mijn Klacht:
Is het normaal dat de folders op de grond voor de voordeur worden gedropt, en dan nog 3 de zelfde pakketjes te gelijk. Als dat zo is heb ik liever dat ze mijn deur voorbij gaan. Het is al een paar keer zo bezorgd, dan heb ik liever geen reclame folders.
Gewenste Oplossing:
Tevreden ben ik als ze een pakketje netjes door de brieven bus doen, het is hier geen Amerika.

