Klacht: Folders

op 06 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 december 2017 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Duijverman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd deze gaat contact opnemen met de bezorger. wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Heeft op 13 december 2017 om 10:57 geantwoord

De bezorger heeft het opgelost door weer helemaal niet te bezorgen nu. Lui persoon

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Duijverman