Klacht: Folderpakket

op 31 januari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf begin januari 2018 GEEN enkel folderpakket ontvangen. Ze komen wel aan de deur met nieuwjaarskaartjes, want dan weten ze de bel wel te vinden. t Is gewoonweg te onbeschoft voor woorden, en de firma Spotta doet er ook geen ene zak aan. Kortom n waardeloos bedrijf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer t wel bezorgd wordt, en Spotta eens de moeite neemt om mensen te benaderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 februari 2018 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Der Aar,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Heeft op 07 februari 2018 om 10:35 geantwoord

Goedemorgen. Nu woensdag 7 februari ,wederom weer GEEN folderpakket ontvangen. Maar ja ,wat wil je er staat op de deur n sticker met NEE geen verkopers colporteurs en goede doelen welkom. Maar ja , ze kunnen alleen maar NEE LEZEN, WAT N DOMME LUL BEN JE DAN !!!!! Neem eens de moeite en bel IN DE OCHTEND NAAR 06 51724913 . Prettige dag verder

Alle klachten die gemeld zijn door simon55