Klacht: Folderklacht

op 17 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waanzinnige actie scheermesjes en houder voor 9.95 woensdag d.d.17-08-2016 vanaf 17.00 uur tot 20.00 uur. Dus direct naar de winkel om ze te halen maar helaas niets uitgeleverd zei de caissière en komt ook niet meer. Zo lokt kruidvat mensen naar de winkel en de klacht wordt niet opgelost gen excuus of zo. Kruidvat leer je mensen hoe een klachtafhandeling hoort in deze tijd.

Gewenste Oplossing:

Als ik het artikel krijg of een vervangende artikel van gelijke waarde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jhe Jedeloo