Klacht: Folderaanbiedingen

op 29 november 2016 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Folderaanbiedingen staan in folder vermeld wanneer het begint..en dat is op een maandag. Als ik op een maandag speciaal kom voor die aanbiedingen zijn ze tot mijn grote verbazing uitverkocht. Reden die ik dan krijg; Jah mevrouw de aanbiedingen liggen een dag of twee voordat aanbieding begint al in winkel dan is het dus al uitverkocht!!!!

Dat de aanbiedingen ook daadwerkelijk volgens folderdatum in winkel liggen zo maakt iedereen evenveel kans op die aanbiedingen. Ik heb heel wat bakspullen misgelopen zo dus een setje bakspullen ter compensatie zou de kers op de taart zijn!

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

Bericht van Wibra

3 dagen geleden - Geachte mevrouw Jattari, Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend dat u de folderaanbieding bent misgelopen. De filialen van Wibra mogen inderdaad op zaterdag de nieuwe folderartikelen in de winkel brengen, zodat maandagochtend bij opening alle artikelen gepresenteerd staan. Het is niet mogelijk om de artikelen pas op maandag in de winkel te brengen, want daar heeft ons personeel dan te weinig tijd voor. Wij beseffen ons dat sommige producten al op de zaterdag van presentatie verkocht zullen worden, maar het komt maar zeer zelden voor dat de complete voorraad van een product al voor de start van de folderdatum is uitverkocht. De enkele keer dat dit wel gebeurt, is helaas niet te voorkomen. De folderaanbieding gaat echter pas in op de datum benoemd in de folder (de betreffende maandag). Wanneer consumenten de folderartikelen al op zaterdag kopen, betalen zij de reguliere prijs en ontvangen zij dus geen korting (tenzij het een eenmalig artikel is dat constant voor dezelfde prijs wordt verkocht). Zoals reeds aangegeven vinden wij het erg vervelend voor u dat u de aanbieding bent misgelopen, maar er staat ook in de folder vermeld dat de aanbieding geldt tot einde voorraad (ook al is dat in een incidentele situatie al voor de start van de folder). Wij kunnen daarom niet overgaan tot het toezenden van bakspullen, want dan zouden wij een precedent scheppen voor andere consumenten die een aanbieding mislopen. Wij verwachten u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen op uw begrip voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Wibra Supermarkt B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Karinaa