Klacht: Folderaanbieding

op 25 september 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Speciaal naar de Hilversumse Dirk gefietst om o.a. een paar potchrysanten te halen,in de laatste folder voor €1,49 aangeboden. Mijn partner en ik konden deze niet vinden in de winkel.Bij navraag bleek dat de planten niet waren geleverd , morgen misschien werdt ons verteld.Morgen heb ik geen tijd en geen zin om nogmaals te gaan!!!

Hoeft voor mij niet meer!! Ik ga niet meer naar deze zaak. Wilde dit alleen mededelen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 29 september 2017 om 11:52 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Schepens,
Ik begrijp goed uw irritatie omdat u bij ons hebt moeten misgrijpen naar de actie van de potchrysant. Excuses voor alle ongemak.
Jammer dat dit voor u een reden kan zijn om onze winkel niet meer te bezoeken. Ik wil u graag behouden als klant. Daarom bied ik u van harte een attentie aan die ik per post naar u toestuur. Wij doen er alles aan u toch nog als een tevreden klant te mogen blijven begroeten.
Fijn weekend en graag tot ziens,
Dirk
afdeling klantenservice

Heeft op 01 oktober 2017 om 22:00 geantwoord

Zoals eerder gemeld ,ga ik niet meer naar deze winkel. Ook niet om de 5 euro ,welke ik per pos heb
ontvangen,te innen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.P.M. Schepens