Klacht: Folderaanbieding

op 25 september 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Speciaal naar de Hilversumse Dirk gefietst om o.a. een paar potchrysanten te halen,in de laatste folder voor €1,49 aangeboden. Mijn partner en ik konden deze niet vinden in de winkel.Bij navraag bleek dat de planten niet waren geleverd , morgen misschien werdt ons verteld.Morgen heb ik geen tijd en geen zin om nogmaals te gaan!!!

Gewenste Oplossing:

Hoeft voor mij niet meer!! Ik ga niet meer naar deze zaak. Wilde dit alleen mededelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 29 september 2017 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Schepens,
Ik begrijp goed uw irritatie omdat u bij ons hebt moeten misgrijpen naar de actie van de potchrysant. Excuses voor alle ongemak.
Jammer dat dit voor u een reden kan zijn om onze winkel niet meer te bezoeken. Ik wil u graag behouden als klant. Daarom bied ik u van harte een attentie aan die ik per post naar u toestuur. Wij doen er alles aan u toch nog als een tevreden klant te mogen blijven begroeten.
Fijn weekend en graag tot ziens,
Dirk
afdeling klantenservice

Heeft op 01 oktober 2017 om 22:00 geantwoord

Zoals eerder gemeld ,ga ik niet meer naar deze winkel. Ook niet om de 5 euro ,welke ik per pos heb
ontvangen,te innen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.P.M. Schepens