Klacht: Folder lidl

op 17 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft ons laten weten dat u een specifieke folder niet ontvangt in het Spotta folderpakket, terwijl u deze wel graag zou ontvangen. De adverteerder van wie u de folder wilt ontvangen heeft ons helaas geen opdracht gegeven om de folder op uw adres te bezorgen. Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Marieke, klantenservice Spotta

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 februari 2018 om 13:18 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Marieke, klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Markvdv