Mijn Klacht:
ALWEER GEEN FOLDER ONTVANGEN
Gewenste Oplossing:
ALSNOG FOLDER ONTVANGEN.

ALWEER GEEN FOLDER ONTVANGEN
ALSNOG FOLDER ONTVANGEN.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 12 april 2018 om 16:22 geantwoord
Geachte heermevrouw Baaijens,
Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta