Klacht: Folder bezorging

op 28 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Tweede week op rij dat ik geen folders in de bus krijg op zaterdag worden ze wel aan de overkant bij de even nummers bezorgt maar de oneven nummers in de zelfde straat krijgen geen folders of veel te laat op woensdagavond

Ik zou graag ook de folders in het weekend bezorgt krijgen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 mei 2020 om 09:04 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat het Spotta pakket niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de Folders.nl app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via [email protected]

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Consumentenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Bervdbosch