Klacht: Folder bezorging

op 11 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Het is al weer bijna 14 dagen geleden dat ik de klacht neergelegd heb, dat ik al enige maanden geen folders bezorgd krijg. Ik vraag me af of ik wel serieus genomen wordt. We krijgen dus (nog ) o.a geen folders van Aldi, Boni, Lidl, Hema, Gamma. Wat is de reden dat we deze nog steeds niet ontvangen? De folders worden wel aan de andere kant van het complex het Coornhertpad bezorgd, maar niet aan de Schrijverspark zijde. Zeer vreemd dus.

Ik ben tevreden als de folders iedere week en op tijd bezorgt worden

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 maart 2020 om 13:59 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat het Spotta pakket niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de Folders.nl app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via [email protected]

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Consumentenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Schrijver24B