Klacht: Tv gekocht terug gebracht maar krijg niet het volledige bedrag terug

op 13 juni 2018 over Foka in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een lg55c8 gekocht bij Foka wij komen er al snel achter dat de tv klein uitvalt en dat de tv wazig beeld geeft ook na kalibratie. Direct aangegeven of ik de tv kan terugbrengen er was beloofd dat als ik de tv zo snel mogelijk terugbreng ik het volledige bedrag terug zou krijgen.

Ik breng de tv binnen 3 dagen terug, krijg ik te horen dat ze maar 90% van het aankoop bedrag gaan geven, reden de verpakking is opengeweest.

Toen ik contact met Foka opnam was er gezegd als ik de tv zo snel mogelijk terugbreng ik het volledige bedrag terug zou krijgen ik heb tevens toen ook aangegeven dat ik niet tevreden was over de prestatie de tv is uit de verpakking geweest. Er werd toen gecommuniceerd dat als ik de tv zo snel mogelijk terugbreng ze de tv nog doorkunnen verkopen.

Eenmaal in de winkel is men direct de communicatie vergeten.
De bedrijfsleider werd steeds onvriendelijker en men wou maar 90% van het bedrag geven. Uiteindelijk ben ik daar maar mee akkoord gegaan gezien ik geen andere keuze had.

Gewenste Oplossing:

Foka heeft eerst een toezegging gedaan dat als ik de tv zo snel mogelijk terug zou brengen ik het volledige bedrag terug zou krijgen. Puntje bij plaatje hebben jullie mij voor het blok gezet door maar 90% te geven. Dit was niet de afspraak, tevens bij verkoop zijn jullie vriendelijk maar zodra er service nodig is er weinig van vriendelijkheid te vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foka

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Ma