Klacht: Flutservice

op 30 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via BCC hebben wij onze Samsung tablet aangeboden ter reparatie. Het bleek om de oplaadmodule te gaan die defect was. Samsung besloot zonder overleg met BCC of ons als eindklant niet alleen over te gaan tot een nieuwe oplaadmodule maar ook een reset die alle foto’s van onze pasgeborene wiste. BCC bleek achteraf niet op de hoogte te zijn gesteld.
De klantenservice van Samsung reageerde vrij kort en onpersoonlijk over privacystatements en algemene voorwaarden en sloot daarmee de klacht. Wees dus gewaarschuwd als u Samsung apparatuur koopt, bij een defect raakt u alles kwijt zonder pardon en/of overleg.

Gewenste Oplossing:

Als ik fatsoenlijk gehoord en geholpen ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samsung09