Klacht: fluiten naar je centen

op 12 maart 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Heb een vlucht geboekt naar Israël in oktober 2019, op 10 maart j.l. heeft de Israëlische regering besloten om de grenzen te sluiten. Ik heb daarop gekeken op de website en daar wordt geadvisseerd dat ik maar mijn vlucht moet annuleren en mijn belasting (dat is 50 euro op tickets van bijna 600) terug moet vragen. Ik heb hierop contact gehad dat ik hier niet mee akkoord ga. Daar werd niets toegegeven, sterker nog, ik moest nog omboek-kosten betalen ook omdat mijn terugvlucht (vanuit Israël naar Nederland) na 31 maart gaat en dit niet onder de regeling viel. Ik heb dus mijn vlucht op hun aandringen en aanraden (zowel telefonisch als op de website gecommuniceerd) geannuleerd. Nu zie ik tot mijn verbazing dat nog geen 2 dagen later de vluchten door Transavia zelf geannuleerd zijn en ik dus gewoon mijn geld had teruggekregen. Wat mij betreft is hier sprake van oplichting en dwaling. Zoveel mogelijk mensen adviseren om te annuleren, zodat ze bij annulatie niet iedereen hoeven terug te betalen. Transavia licht de boel op en ik kan fluiten naar mijn centen.

Ik wil mijn geld terug (591 euro)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paul.robert