Klacht: flotter waterreservoir blijft hangen

op 27 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben twee senseo merk quadrante in gebruik. Nu blijft bij beide apparaten het flottertje in het waterreservoir hangen, waardoor er geen watertoevoer mogelijk is. Wij hebben deze klacht al eerder gehad bij de Senseo quadrante en omdat dit buiten de garantieperiode viel hebben wij deze weg gedaan. Nu is wederom de garantieperiode vervallen en hebben we twee apparaten die happeren. Dat is reden dat ik u dit meldt. Mijn vraag is, is deze klacht bekend? Wat is de oorzaak? Mij wens is twee nieuwe waterreservoirs, omdat de apparaten prima functioneren. Ik hoop dat u iets kunt betekenen en kijk uit naar uw reactie, met vriendelijke groet,
Hilda de Jongh

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik twee nieuwe waterreservoirs ontvang en toelichting krijg op de oorzaak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door H. de Jongh