Klacht: flexibel tarief een wassen neus en onvoldoende advisering

op 11 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Voor aanstaande dinsdag met terugvlucht op zaterdag een ticket geboekt naar Polen voor 240 euro. Vervolgens via Facebook de klantenservice benaderd, die mij vertelde dat ik de vlucht kon naar donderdagmiddag voor 458 euro. Vervolgens via google flight en klm.com gezien dat dezelfde vlucht te boeken was voor 326 euro. Met deze informatie heb ik de klantenservice opnieuw benaderd, welke me in de laatste mail beantwoordde dat zij nu het ticket nog voor 429 euro konden aanbieden. Helaas was de KLM telefonisch na een half uur wachttijd niet te benaderen. Ik ben het niet eens met de verkeerde advisering in het eerste antwoord van de KLM. Ik zal nu via een andere maatschappij een terugvlucht boeken.

Erkenning van de onvoldoende advisering in het eerste contact via FB.
Financieele vergoeding naar redelijkheid en billijkheid a 100 euro voor te maken kosten bij een maatschappij elders.
Erkenning dat de keuze van een flexibel tarief mij geen voordeel in deze situatie had geboden.
Financieele compensatie van geschat 30 euro voor de meerkosten van flexibel tarief.
Terugbetaling van de airporttaxes en andere belastingen voor de terugvlucht uit Krakau.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Merik