Klacht: Muurverf vlekt en totaal niet af te nemen

S van der Noll op 12 juli 2021 over Flexa in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu sinds 2 maanden door me hele huis jullie matte muurverf. Helaas vlekt het enorm. Bijvoorbeeld vingers zie je er vrij snel op. Als je een vlekje wilt afnemen gaat de muur glimmen.

Het is totaal niet hoe ik de muurverf gekocht heb.
Ik verwachte dat ik met mijn twee katten en een hond de muren wel kan afnemen met een lichtvochtige doek om eventuele vlekjes eraf te halen. Helaas voldoet dit niet aan mij wensen en ben ik in staat al mijn muren over te doen en nooit meer verf van jullie te kopen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een oplossing zien waarin ik een vergoeding krijg of nieuwe verf. En dan in ieder geval voor mijn hal, aangezien het daar helemaal niet meer is om aan te zien.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexa over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 12 juli 2021 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

S van der Noll

Heeft op 14 juli 2021 om 15:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Belachelijk dat deze nu als opgelost staat. Telefonisch ben ik nauwelijks bereikbaar i.v.m. werk.

Het betreft om flexa strak op de muur verf. Dit heb ik gekocht bij de praxis.
Zowel in de winkel (advies), online en op de emmers verf staat dat het reinigbaar is. Dit is het totaal niet. Alle vlekken trekken direct in de verf. Zijn niet meer schoon te maken i.v.m. te harde wrijving glimmende vlekken en te zachte wrijving haal je niks weg. Ik wil nieuwe verf voor mijn hal en woonkamer.

Bericht van Flexa

3 jaren geleden - Goedendag mevrouw Van der Noll, Om u gericht verder te kunnen helpen heb ik getracht om telefonisch contact met u op te nemen. Op basis van de informatie uit dit gesprek kan ik inschatten wat er aan de hand is en u vervolgens verder helpen met een passende oplossing. Zodra u in de gelegenheid bent wilt u dan alsnog contact met ons opnemen via telefoonnummer 071-3082344. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08.00 en 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Opleider en technisch adviseur AkzoNobel Decoratieve Coatings BV

Reactie van de melder van de klacht S van der Noll

3 jaren geleden - I.v.m. met werk kan ik nauwelijks bellen. Kunt u per mail de vragen naar mij door sturen. Dan zal ik daar reactie op geven.

Bericht van Flexa

3 jaren geleden - Goedendag mevrouw Van der Noll, Al diverse malen hebben we gepoogd om met elkaar in contact te komen betreffende het bij u ontstane verf probleem. Tot op heden helaas zonder resultaat. Omdat wij u graag verder willen helpen kunt u hopelijk toch een moment vinden waarop we telefonisch contact met elkaar kunnen hebben. Op zich hoeft het gesprek niet lang te duren zodat we ook niet al te veel tijd van u hoeven te gebruiken. Mocht u naar aanleiding van deze mail nog vragen hebben dan kunt u mij bereiken op werkdagen van 8.00-17.00. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Trainer Technisch adviseur COOP Technical Support T 31 71 30 82 344

Alle klachten die gemeld zijn door S van der Noll