Klacht: Kleurverschil

Toby123 op 07 augustus 2023 over Flexa in de categorie Producten

Ik heb van Flexa de muurverf Early dew gebruikt. Nu had ik aan één pot niet genoeg, maar blijkt er een groot kleurverschil te zijn. Je ziet de nieuw geschilderde vlakken op de muur. Ik kan dus weer opnieuw beginnen.

Een vergoeding van de potten verf.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexa over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 07 augustus 2023 om 12:17 geantwoord

Toby123

Heeft op 07 augustus 2023 om 12:26 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Ik heb geen bonnen omdat de bussen verf al eerder zijn gekocht.
Teleurstellend dat Flexa dit als oplossing biedt. Ik heb na dit mislukte verfavontuur weinig vertrouwen in de Flexa-kleuren overgehouden. Jammer, want ik vind de kleur (als ie doet wat ie moet doen!) erg mooi en heb hem na complimenten van anderen, bij hen aanbevolen.

Bericht van Flexa

8 maanden geleden - Goedendag mevrouw Hoolsema - Joolink, Dank voor uw aanvullende reactie. Mede ook omdat de kleursamenstelling van deze kleur niet is aangepast denken we dat er mogelijk wat anders aan de hand is. Daarbij we weten ook niet om welk product het gaat. Wat we wel weten is dat we mede in na overleg met de winkelier dit probleem voor u kunnen oplossen. En als u het bank afschrift meeneemt dan weet men in de winkel ook voldoende. met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Opleider en technisch adviseur AkzoNobel Decorative Coatings BV

Bericht van Flexa

8 maanden geleden - Goedendag mevrouw Hoolsema - Joolink, Dank voor uw aanvullende reactie. Helaas geeft u niet aan om welk Flexa product het specifiek gaat. Dat maakt het voor ons lastig om te beoordelen wat er aan de hand is. Bij navraag op het laboratorium is gebleken dat de kleursamenstelling van deze kleur niet is aangepast. Ofwel vermoedelijk is er wat anders aan de hand. Als u een bankafschrift en beide bussen meeneemt naar de winkel en daar vraagt om ons te bellen dan gaan we gezamelijk kijken hoe dit verder op te lossen. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Opleider en technisch adviseur AkzoNobel Decorative Coatings BV

Alle klachten die gemeld zijn door Toby123