Klacht: Flexa strak op de muur – drama

op 11 juni 2016 over Flexa in de categorie Producten

Op dit moment zijn wij druk bezig met de babykamer. Hiervoor wilden wij goede verf halen dus hebben gekozen voor Flexa strak op de muur.

Eerst een goede laag voorstrijk op de muren gedaan. Daarna de muren 2x geverfd. Maar wat een drama!

1) Allereerst zouden we met een blikje van 1 liter een kleine muur 2x moeten kunnen schilderen, na de 1e laag was zo’n 4/5 van de liter al op. Wij dus helaas terug om nog een liter te kopen voor de 2e laag. Er klopt dus helemaal niets van de aantal vierkante meter die je met de muurverf kan verven. Wij baalden enorm, want dan hadden we beter in 1x een blik van 2,5 liter kunnen kopen. Wat ons en geld had gescheeld en we hadden meer verf gehad!
Hetzelfde hadden we met de overige 3 muren. Met de pot van 2,5 liter zouden we alles 2x moeten kunnen schilderen. Dit gaat hem dus niet worden, dus moeten we weer extra verf halen.

2) Als dat nu het enige was had ik mij er nog over heen kunnen zetten, maar daarnaast is de verf ontzettend lelijk opgedroogd en zijn er overal banen te zien. We hebben de muur goed voorbehandeld, de juiste rollers gebruikt, genoeg verf gebruikt, het op de juiste manier (verticaal, diagonaal een horizontaal) opgezet, en snel gewerkt. Het ziet er nu echt niet uit.

3) Als laatste hebben we gekozen voor de kleur Fresh Linnen van Flexa, maar als we de kleurstaal ernaast houden kan je zien dat de kleur die wij op de muur hebben echt witter is.

Zoals u begrijpt balen wij hier ontzettend van en hopen dat jullie met een passende oplossing komen.

Als wij het bedrag van het verf terug ontvangen.

2x 1 liter Flexa strak op de muur (€17)
1x 2,5 liter Flexa strak op de muur (€33)

Dan kunnen we het in ieder geval opnieuw laten verven.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 13 juni 2016 om 09:38 geantwoord