Klacht: Flexa strak op de muur dekt niet

op 30 november 2016 over Flexa in de categorie Producten

Ik heb mijn woonkamer na het stuccen 2x laten spuiten met latex en dit dekt prima. Nu wilde ik 1 muur van 22 m2 graag grijs verven dus heb ik een emmer van 2,5L Flexa strak op de muur gekocht bij de Gamma. (goed voor 25m2) Na de eerste keer verven leek hij recht van voren goed dekkend maar als je vanaf de zijkant keek was het een drama. Ik heb toen nog een emmer gekocht van 2,5L en de muur opnieuw geverfd. Zowaar werd het iets beter maar nog steeds niet goed. 3de emmer gehaald en deze erop gesmeerd, zowaar weer wat beter maar nog steeds niet goed.

Minimaal dat de kosten van de 2de en 3de emmer vergoed worden, dan neem ik de tijd en irritatie voor lief.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 01 december 2016 om 09:33 geantwoord

Goedendag mevrouw of mijnheer van der Velden,

Vervelend dat u dit ons is overkomen nan gebruik van ons product Flexa Strak in de Lak. Het beste wat u kunt doen is met de bewuste bus terug gaan naar de winkel van aanschaf. Laat de winkelier ons bellen en in overleg gaan we dan verder voor u oplossen.

Dirk van der Meer
Technisch advsieur en opleider
AkzoNobel Decorative Coatings BV.

Alle klachten die gemeld zijn door DennisR1987