Klacht: Flexa powerdek ral9010

op 31 augustus 2018 over Flexa in de categorie Producten

Wij hebben onlangs kamers en trappengat geschilderd met Flexa Powerdek muurverf ral 9010. We hebben drie emmers gekocht. Nu blijkt dat de kleuren verschillend zijn opgedroogd. De laatste emmers is veel geler (ondanks zelfde type) halwege het trappengat hebben we nu een behoorlijk kleurverschil zitten.

Erg zonde van dit arbeidsintensieve klusje en bovendien erg vreemd dat je dezelfde verf koopt om kleurverschil te voorkomen en dit niet werkt.

Overigens is 9010 van Flexa veel geler dan 9010 van een ander merk dat wij hadden voor de plafonds. ook daarin dus kleurverschil.

P.s. early dew extra mat was wel goed. Helaas wel twee lagen nodig voor volledige dekking maar geen kleurverschil.

Een net antwoord en oplossing. Via de website van Flexa zelf een klacht ingediend. Geen reactie. Zelfs geen ontvangstbevestiging.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 12 december 2018 om 09:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door cajmdevries