Klacht: Flexa creations extra matt

op 13 juli 2017 over Flexa in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren avond bij de Gamma potje muurverf gehaald voor onze slaapkamer. Wij dachten doen we even! Eenmaal thuis potje geopenden en verf was heel dik en stroperig, ook zaten er hele opgedroogde stukken op de deksel vastgeplakt. Extra lang goed doorgeroerd aangezien het echt veel dikker dan normaal leek. Gamma was helaas al dicht dus we zijn gewoon begonnen, was ook laatste potje van die kleur.
Onze muur is 7m2 en op het potje staat dat we er 12m2 mee kunnen verven. We waren nog niet eens op de helft en het potje was al leeg.
Dus er klopte niks van, wij hebben geen zuigende ondergrond.
En we zitten nu met een halve muur wat geverfd is, en ben bang dat het ook niet meer geheel mooi en strak word als we de andere helft nog gaan verven.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug!
En een oplossing wat nu te doen met een halve groene muur?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 13 juli 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 juli 2017 om 16:20 geantwoord

Nou blijkbaar ligt het volgens Flexa aan het behang wel erg raar dat we op het zelfde soort behang een week geleden een muur roze hebben geverft en nergens last van hadden en nu ineens te weinig verf hebben. Erg jammer, dat we niet serieus genomen worden en niet geholpen.

En waarom staat er status opgelost bij?

Alle klachten die gemeld zijn door Sara1992