Klacht: Flex abonnementen die via mail werden opgezegd.

op 31 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo, Mijn dochter en zoon en ik hadden een flex-abonnement aangegaan omdat we dan NIET verbonden zijn aan een jaar-abonnement. We hebben dat 27 maart 2016 via mail naar Basic Fit verstuurd om te laten stopzetten. Die jongen van achter de balie van Basic Fit heeft ons duidelijk de lidnummers doorgegeven en zei ons dat
een mail voldoende was om te kunnen stoppen. Nu zijn we al juni 2016 en er blijft geld van onze rekeningen afgaan, op de 10e van de maand en nog eens op de 27 ste van dezelfde maand. Ik heb al opnieuw een mail gestuurd maar er wordt daar geen gevolg aan gegeven. Ik zou graag een aangetekende brief versturen maar ik zie dat het naar een Postbus in Nederland is, en uit ervaring weet ik dat aangetekende zendingen door een postbode niet worden afgeleverd op een postbus omdat er moet afgetekend worden door bestemmeling. Kan er mij aub iemand helpen dat het stopt met geld dat van mijn rekening gaat en dat het met terugwerkende kracht kan in orde komen aub Ik zal jullie dankbaar zijn

Ik zal tevreden zijn als het stopt met automatisch van mijn rekening te gaan als ook van de rekening van mijn zoon en dochteren dat al het geld dat niet nodig was met terugwerkende kracht zal teruggestort worden aub.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 31 mei 2016 om 14:07 geantwoord

Beste Nathalie,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat mijn collega voor 2 lidmaatschappen vandaag een restitutieverzoek heeft ingedient. Jij krijgt het teveel betaalde bedrag teruggestort op jouw rekening. Dit zal binnen maximaal 15 werkdagen gebeuren.

Mijn excuses voor het ongemak.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door klihioe