Mijn Klacht:
op 24 april 2 citroenboompjes en een palm besteld via hun site. kon zelf het bezorgmoment opgeven dinsdagochtend 29 aprilik krijg dus op de dag van levering een mail dat het niet op voorraad is en het 1-2 werkdagen duurt voordat het geleverd word.
Volkomen belachelijk, zij hadden in die 5 dagen prima kunnen zien dat het niet op voorraad is en een bericht kunnen sturen. ik blijf er speciaal voor thuis om het in ontvangst te nemen.
Op de site staat een eigen bezorgdienst, helemaal niet waar zij gebruiken de slechtste koeiriersdienst in nederland DPD. ik moet maar afwachten of dit onbeschadigd aankomt. tevens kost mij dit nu 2 dagen dat ik nergens heen kan omdat ik niet weet wanneer het geleverd word. de track en trace zegt dat het nummer niet bestaat bij DPD.
Gewenste Oplossing:
Ik wil compensatie voor de 2 dagen die ik nu extra thuis moet blijven en niet weg kan in mijn vrije week omdat het bedrijf de afgesproken leveringsvoorwaarden niet nakomt.
Zij gaan dit toch niet doen, dus ik hoop dat mensen hier kijken of het bedrijf betrouwbaar is en dan lezen dat niemand moet bestellen bij dit onbetrouwbare bedrijf.
