Klacht: flek ik tafel montreal serie

op 11 augustus 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een montreal eettafel daar zat in een keer een plek op waar de lak los liet. Contact met Pronto wonen opgenomen, moest ik een e-mail sturen met foto´s. Dat heb ik gedaan en gelijk zeggen ze al geen garantie. Toen moest ik het zelf maar oplossen met een blikje olie, die heb ik van hun en zou dezelfde kleur moeten zijn iets kleur verschil begrijp ik maar dit is veel donkerder. Zit nu een hele donkere vlek
in me tafel van net een jaar oud waar ze je gewoon mee laten zitten. Eerst kreeg ik te horen dat het me eigen schuld was en later was het in een keer de werking van het hout echt een slechte service afdeling PRONTO WONEN! Op zo’n manier raken jullie veel klanten kwijt.

Gewenste Oplossing:

Als ze niet alles op hun klanten afschuiven, en is een keer
met een normale oplossing komen verkopen kunnen ze wel. Maar als
er iets mis is dan zijn ze niet thuis krijg je een potje lak (wat nog geen eens dezelfde kleur is) en moet je het zelf
oplossen terwijl je daar voor veel geld je hele huis mee inricht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

7 maanden geleden - Geachte Glenn Miltenburg, Aan welke Pronto Wonen winkel mogen we vragen om zorg te dragen voor een oplossing? Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Glennmiltenburg

7 maanden geleden - Goede avond graag bij pronto utrecht daar zijn de spullen ook gekocht en graag dat ze ook met een oplossing komen want ik krijg alleen maar te horen dat het geen garantie is terwijl me tafel na 1 jaar er niet meer uitziet

Reactie van de melder van de klacht Glennmiltenburg

7 maanden geleden - Beste pronto Ik begreep uit u bericht dat er contact opgenomen zou worden door de winkel er is nog geen contact opgenomen weet niet hoelang dat normaal duurt is dat normaal als het bij jullie om garantie gaat moet je overal zelf achteraan ik hoop nu op een reactie ...,

Bericht van Pronto Wonen

7 maanden geleden - Beste Glenn Miltenburg, De reactie van Pronto Wonen Utrecht: "Uw service is afgewezen door de service-afdeling. Wel heeft de service-afdeling een advies gegeven. Hierna heeft u weer contact met ons opgenomen en wij hebben gemeld dat de uitspraak van de service-afdeling bindend is." Indien u het niet eens bent met het oordeel van de winkel kunt u uw klacht voorleggen aan het CBW, de onafhankelijk organisatie waarbij alle Pronto Wonen winkels aangesloten zijn. Meer informatie hier over vindt u op https://www.prontowonen.nl/cbw-voorwaarden/. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reactie van de melder van de klacht Glennmiltenburg

7 maanden geleden - Kijk mensen zo gaat proto om met hun klanten iedereen die dit leest Koop nooit wat bij dit kut bedrijf service kunnen ze niet verlenen dit gaat jullie klanten kosten pronto heel internet staat vol met slechte service van jullie ik raad nooit iemand aan om daar wat te kopen in de winkel zijn ze aardig maar service kunnen ze niet en hebben geen respect voor klanten de service afdeling KOOP HIER NOOIT WAT WANT KRIJG JE SPIJT VAN en ik laat het hier niet bij zitten een normaal bedrijf helpt je met problemen pronto doet niks en dan zeggen ze nog atvies gegeven Ja dat ik zelf me tafel opnieuw moet lakken haha ik dacht eerst dat die een grap maakte.....koop alsjeblieft ergens wat waar de service ook goed van is heb het in elke geval nog nooit zo slecht als bij pronto mee gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door Glennmiltenburg