Klacht: geen levering

op 28 januari 2013 over flashlightzaklampen.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

31 december 2lampen besteld en betaald. Direkt automatische mededeling dat bestelling is geplaatst (niet van ontvangst overschrijving). Totaalbedrag 99,35€. Helaas niets ontvangen nu op 28 januari. Reeds geprobeerd te bellen doch geen gehoor, ook mails gestuurd naar hun e-mailadres maar geen antwoord. Ook op hun andere site van “horloge…” een mail gestuurd, niets! Eerst dacht ik dat de produkten gewoon niet binnen waren, daarom wachtte ik wat langer. 8 maand geleden ook iets besteld en was er na enkele dagen.
Leeft die mens nog? Kan die website niet volledig afgesloten worden? Hou me op de hoogte bartgenie@gmail.com

Of goederen of geld terug. Plus alle kosten die eventueel bij deze bestelling
bijkomen zoals; bv kosten die klacht.nl zou doorrekenen wat niet kan want "connect" is gratis.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over flashlightzaklampen.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over flashlightzaklampen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bartgenie