Klacht: onterechte beschuldigingen en bedreigingen

op 13 september 2019 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Ik heb een betalingsregeling bij flanderijn die ik maandelijks betaal. Tot mijn schrik kreeg ik een email met daarin het verzoek om mijn termijn binnen 3 dagen te voldoen anders, wordt mijn betalingsregeling stop gezet en gaan ze door met het incasso traject. Ik heb de termijn al 2 weken voor de email betaald maar, alsnog wil flanderijn mij bedreigen dat ik het niet heb betaald. Ik ben super geschrokken van deze onterechte beschuldiging en daarop wordt er nog bedreigd dat, als ik het niet betaal binnen 3 dagen dat, de incasso traject wordt voorgezet en mijn betalingsregeling wordt stop gezet. Ik heb de termijn al betaald maar, alsnog wilt flanderijn hun malafide praktijken voortzetten.

Ik bedoel waar gaat dit stoppen, ik heb betaald maar ik wordt bedreigd door flanderijn en onterecht, ik ben super geschrokken en ik ben heel angstig over hoe dit zal gaan eindigen. Ik hoop dat flanderijn stopt met zulke praktijken dit is heel onterecht, en ik denk zeker dat ik niet de enigste ben. Hoe is het mogelijk dat zulke incassobureaus nog steeds bestaan in Nederland en natuurlijk niemand wat eraan kan doen.

Ik zou graag willen weten of Melvin Olieberg van flanderijn enige besef heeft wat zijn praktijken opleveren, dit is onterecht en kan niet ongestraft blijven.

er moet een onderzoek komen naar Melvin Olieberg, dit kan niet ongestraft blijven. Hij beschuldigd mij onterecht en bedreigt mij, dat als ik de termijn niet binnen 3 dagen betaal (die al is betaald) dat er grote financiële gevolgen zal hebben

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Butterflyfly