Klacht: Onterecht loonbeslag

Marcoow op 05 februari 2020 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Deze deurwaarder blijft doof over communicatie. Beantwoorden geen enkele e-mail. Telefonisch staan ze je te woord met de mededeling om je vraag toch maar te mailen. Daarna hoor je niets meer. Eind juli 2019 een mail gestuurd met de vraag om de betalingsregeling stop te zetten en mijn dossier aan te houden tot maart 2020 wegens een loonbeslag. Geen antwoord. De betalingsregeling ben ik niet nagekomen. Hierover geen enkele brief of mail ontvangen, dat ik mij niet aan mijn betalingsregeling heb gehouden. Op 24 januari via mijn werkgever te horen gekregen dat er een exploot aan mij is betekend. Deze heb ik nooit gekregen! Nu willen ze loonbeslag leggen. Hierover met Flanderijn gebeld, dat ik het niet eens ben met deze gang van zaken. Ik moest hierover dan maar mailen om de gang van zaken op te helderen. Diezelfde middag nog gemaild, maar tot op heden weer geen reactie ontvangen. M.a.w.: Flanderijn van Eck reageren nergens op, en volgen gewoon hun eigen goeddunken. Ze hebben compleet schijt aan de ‘geexecuteerde’.

Als er m.i.v. volgende maand weer een betalingsregeling gestart kan worden en zij afzien van het loonbeslag. Ik zie het somber in, want zij reageren werkelijk nergens op. De dag dat het loonbeslag ingaat, neemt deze jongen ontslag en gaat fijn de bijstand in.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flanderijn en van Eck over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcoow