Klacht: Onterecht Loonbeslag

op 27 september 2019 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Vandaag heb ik te horen gekregen dat Flanderijn een loonbeslaglegging laat uitvoeren van meer dan €500 op mijn eerstvolgende salaris. Dit kwam rauw op mijn dak, want twee weken geleden heb ik de rekening betaald waar het om zou gaan.

8 augustus heb ik van de Gemeente Leidschendam Voorburg een brief gekregen dat ik ten onrechte was aangeslagen, en dat het bedrag verminderd zou worden. Ik heel blij ondanks dat het nog steeds een hoog bedrag was. Ik moest wel het geld bij elkaar sprokkelen en ik heb de betaling pas 6 september kunnen doen. Maar ik heb het betaald.

Verder heb ik geen brieven van de Gemeente Leidschendam Voorburg gekregen dus ik nam aan dat het goed zat. Maar niets is minder waar, vandaag kreeg ik van mijn collega op de administratie te horen dat ik een loonbeslaglegging krijg. Zij heeft mij deze laten zien en toen ik het beslagleggingsnummer opzocht, was dat het nummer van het bedrag wat ik dus heb betaald 6 september.

Hoe kan het dat er een loonbeslaglegging is terwijl ik daar helemaal niets over heb gehoord. Geen aanmaning, geen waarschuwing helemaal niks. Niet per brief maar ook niet in mijn digitale overheid dossier.

Het bedrag is betaald, dus als jullie een loonbeslag moeten doen, dan moet het bedrag wat ik over heb gemaakt ook terug gestort worden!

De loonbeslaglegging annuleren per direct!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flanderijn en van Eck over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie Verschuuren