Klacht: Gaten boren

op 06 april 2016 over Fixet in de categorie Bouwmarkten

Geachte Mevr./Men.,

Een paar weken geleden heb ik bij uw filiaal in Doorn geïnformeerd of er een mogelijkheid bestond om gaten (5) te laten boren in een duur aangekochte plank om zodoende die met muurpinnen te kunnen bevestigen. Volgens de medewerker geen enkel probleem. Een dag later heb ik de laminaatplank gebracht en zou teruggebeld worden als hij gereed was. Nadat ik zelf contact heb opgenomen en te horen kreeg dat ie gereed was, werd ik teruggebeld met de opmerking dat er iets fout was gegaan doordat er dwars door de plank was heen geboort. De plank lag uit te harden omdat het gat was gedicht met e.o.a. goedje en volgens de medewerker zou ik daar niets meer van zien.
De volgende dag ben ik naar uw filiaal gegaan en schrok me werkelijk rot. U moet weten dat deze plank speciaal op maat voor mij bij IKEA is vervaardigd en voor mij ontzettend veel geld kost namelijk €144,-. De medewerker heeft nog aangeboden om de plank eenzijdig wit te verven en daar heb ik in toegestemd om te redden wat er te redden valt. Die middag ben ik hem op gaan halen maar ik was niet blij. Daarbij moest ik nog €22,50 afrekenen voor geleverde diensten. Nogmaals heb ik aangegeven dat ik er niet tevreden over ben maar deze medewerker kon daar niets aan veranderen omdat zijn chef niet aanwezig was op dat moment. Ook zei hij dat er altijd een risico is dat het fout gaat, maar daar is mij nooit en te nimmer op gewezen al die keren dat ik bij de Fixet ben geweest.
Door al dit gedoe ben ik erg ontevreden met het uiteindelijke resultaat en is mijn nieuwe Keukenplank verpest. Ik ben speciaal naar uw zaak toegegaan omdat ik dacht dat het vakkundig zou worden bewerkstelligd maar het is uitgelopen op een enorme teleurstelling!

Ik ben al deels tevreden als Fixet überhaupt reageert op mijn eerder aan hun verzonden mails. Daarnaast lijkt mij een financiële tegemoetkoming niet meer dan normaal.

Alle klachten die gemeld zijn door Nvhzoelen