Klacht: Geen reactie

op 09 juni 2020 over Fitnessdelivery in de categorie Internetshops - Sport

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Fitness delivery een power rack besteld. Gekozen voor Pay in 3 waarbij de 1ste termijn direct voldaan moet worden. Meerdere malen gebeld, ze nemen niet op ivm corona situatie. Op mails reageren zij niet. De 2de betaling staat in ji gepland, maar ik wil graag annuleren omdat ik nietsgekeverd krijg. Levertijd zou 3 dagen zijn, artikel was op voorraad. Straks mis ik 450 euro en heb ik niets. Ik heb 30 of 60 dagen op zicht, maar ik wil NU annuleren en mijn geld terug. Schandalig. Niet reageren of wat dan staat heel onprofessioneel. Ik moet dit echt van mijn spaar centjes doen.

Gewenste Oplossing:

Annuleren en mijn geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fitnessdelivery nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nmang